niedziela, 3 marca 2013

DIY: Paletka szminek

Witajcie,
dziś coś, do czego zainspirowała mnie Karolina ze Stylizacji , za co jestem jej ogromnie wdzięczna, ponieważ nie będę musiała dźwigać kilku pomadek. Teraz mam swoje ulubione szminki w jednym.


Wykorzystałam zwykłą paletkę z Inglota na 5 cieni z lusterkiem (10zł) i nad świeczką, na łyżce roztopiłam po kolei szminki (od lewej):
1. LIPSTICK Cien beauty nr 1 floral pink (LIDL)
2. Cream Color VIPERA nr 36
3. essence pomadka do ust nr 44 almost famous
4. pomadka do ust Bell nr 19
5. AVON szminka Ultra Colour Rich 2000

Polecam wszystkim zrobienie sobie takiej paletki. Szybko się ją robi a efekt jest cudny i poręczny. Później szminki można nakładać czy to palcem, czy pędzelkiem, jak kto lubi.

Dla ciekawskich zobaczcie jak to robi Karolina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :) Zapraszam do obserwacji i odwiedzania bloga...