czwartek, 21 marca 2013

Prezentowo :)

Witajcie!
Dziś kilka rzeczy, które dostałam w prezencie od pewnej bardzo miłej osoby :)
Pierwsze będą kosmetyki z serii kolorówka i paznokcie:



Kolejny balsam essence STAY matt w kolorze 04 SILKY RED (ktoś czytał w moich myślach). Ten który kupiłam sobie ostatnio jest świetny. Ma boski zapach, kremową konsystencję, długo utrzymuje się na ustach. 
Napomknęłam kiedyś w rozmowie, że nie mogę poskromić swoich brwi i... dostałam CATRICE EYE BROW STYLIST. Z jednej strony jest szczoteczka, która bardzo fajnie przeczesuje brwi, a z drugiej kredka do korygowania "ubytków" i koloru. 
A na paznokcie dostałam lakier do paznokci z EVELINE miniMAX nr 605. Ładny szary, popielaty, takiego jeszcze nie mam. 


A że lubię zapachy i perfumy dostałam perfum Halle Berry Reveal the Passion 15ml  i do zestawu dołączony był też żel pod prysznic 75ml. Perfum od razu mi się spodobał... a na ciele pachnie bosko, cukierkowo i mocno, takie zapachy lubię. Żel niestety cuchnie... i nie wiem czy będę go używała. 


I na koniec coś, co sobie wymarzyłam swego czasu i chorowałam na to kilka tygodni.  Są to upatrzone w IKEI butelki YNGAREN. Dekoracyjne butelki do łazienki. Właściwie najbardziej zależało mi na tej po lewej z pompką, ponieważ mam perfumy z Egiptu, które muszę jakoś używać. Zestaw takich butelek kosztuje 29.90 zł więc niedużo. Może jakieś propozycje na co wykorzystać dwie pozostałe buteleczki?

Napiszę tak :) Od razu poprawił mi się humor. 

3 komentarze:

  1. Te buteleczki też bardzo mi się podobają, ale właśnie nie mam pomysłu na ich wykorzystanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te buteleczki z Ikei :) Samej mi się marzy ta pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te butelki dekoracyjne z Ikei bardzo mi się spodobały ;)
    A z powyższych kosmetyków nic nie miałam, jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Zapraszam do obserwacji i odwiedzania bloga...