czwartek, 7 marca 2013

Paletka Sleek au naturel palette 601

Miała być jakaś recenzja kosmetyków, ale musiałam napisać o tym, co "przyszło" do mnie wczoraj i co pokochałam od pierwszego wejrzenia. 



Paletka Sleek naturalne kolory, którą zamówiłam na AlleDrogeria za ok.33zł. Przesyłka była porządnie zapakowana, w pudełku, zabezpieczona folią bombelkową, no i przesyłka była ekspresowa. Następnego dnia od wysłania była już u mnie. 




Kolory są wspaniałe. Takie jak lubię. niektóre są matowe, niektóre brokatowe, świetliste więc będę mogła ich używać na co dzień i na imprezy. Paletka zawiera 12 kolorów: nougat, nubuck, cappuccino, honeycomb, toast, taupe, conker, moss, bark, mineral earth, regal i noir. 

Na pewno dziś ją wypróbuję w swoim makijażu. 

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :) Zapraszam do obserwacji i odwiedzania bloga...