sobota, 2 marca 2013

Kosmetyczny HAUL czwartkowo-piątkowy

Cześć,
dziś trochę na szybko. Chciałabym napisać o tym, co zdarzyło się w przeciągu tego tygodnia i co ciekawego kupiłam. Po pierwsze studia, studia, studia, co przyczyniło się do braku czasu na jakiekolwiek zakupy, ale...
No właśnie ALE... Musiałam zakupić kilka kosmetyków i produktów aptecznych i oto są:



Może zacznę od góry:

1. Perfecta Bronze balsam stopniowo brązujący, wyciąg z makandi + kofeina, ujędrniający, jasna karnacja; 200ml - ok.8zł
2. SORAYA Nawilżanie i dotlenianie, Nawilżający krem wygładzający pod oczy, 15ml - 10zł
3. Tołpa, Dermo Face Sebio, Maska - peeling - żel 4 w 1 korygująca niedoskonałości - ok.8zł
4. NIVEA LIP BUTTER - ok.8zł
5. Joanna COMFORT Sensual, przezroczyste plastry do depilacji twarzy - 6x2, ok.6zł

To takie podstawowe kosmetyki, które potrzebowałam do pielęgnacji ciała i twarzy, a na koniec 2 produkty apteczne. Skorzystałam z tego, że wtorek to taki mój luźniejszy dzień i wybrałam się do Ewy z Red Lipstick Monster, aby zrobić sobie piercing. Postanowiłam zrobić sobie, wymarzony od dawna, kolczyk w pępku i jeszcze jeden w moim lewym uszku.



A to mój pępuszek po. Ja jestem szczęśliwa, ale do pielęgnacji i dbania o gojące się przekłucie musiałam kupić:
1. Sól fizjologiczną (to te ampułki na zdjęciu) - 5ml, 30gr za jedną,
2. Kompresy (do zaklejania pępka na dzień) 

Także to są moje czwartkowe zakupy. A w piątek, tylko na szybko wpadłam do  i wypadłam z Rossmana, ponieważ potrzebowałam czegoś co poratuje trochę moje paznokcie i kupiłam:


Słyszałam dużo dobrego i dużo złego o tej odżywce, ale postanowiłam ją przetestować, szczególnie że moje paznokcie w okresach przejściowych, czyli tak jak teraz - zima/wiosna, mają ogromną tendencję do łamania się. Nawet mój kochany BIOTEBAL, który uratował mi włosy, nie jest w stanie uratować moich paznokci. 

Zdam relację z tych kosmetyków jak już je troszkę przetestuję. 
Kończę i śmigam do pracy. 
Buziaki papa :*

Ps. Jeśli któraś z Was miała już te kosmetyki, napiszcie mi proszę swoje opinie w komentarzach. Dziękuję

1 komentarz:

  1. Te odżywki są najlepsze :)
    Mam z tej serii tylko na porost paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Zapraszam do obserwacji i odwiedzania bloga...