wtorek, 19 marca 2013

Pierwsze zakupy w HEBE - health&beauty

Witajcie!
Ostatnio czytając post Iwetto o jej odwiedzinach i promocji w HEBE, dowiedziałam się, że istnieje taka drogeria, a w ogóle sieć drogerii... Proszę bez śmiechu... po prostu jeszcze do niedawna nie było jej w moim mieście. Dziś korzystając z chwili czasu postanowiłam tam wstąpić. Co mi się spodobało, to miły pan ochroniarz na stanowisku przy drzwiach witał każdego wchodzącego zdaniem: "Witamy w HEBE", no i nie łaził za mną jak cień, jak to czynią ochroniarze w Rossmanie. Ale wracając do kosmetyków. Spodobała mi się duża różnorodność i to, że mają parę innych marek niż w oklepanym już Rossmanie, albo Astorze. 
Chodziłam, patrzyłam i znalazłam coś dla siebie ;)


Potrzebowałam przede wszystkim nowych pędzelków do cieni i do kresek. Wybrałam pędzelki z sense&body. Nie przywiązuje większej wagi do tego z jakiej firmy są pędzelki i z jakiego włosia, a te były dość tanie więc wzięłam :)
Kolejnym zakupem był pachnący lakier do paznokci z REVLON Apple-tint Fizz. Na naklejce jest napisane, że zapach lakieru pojawia się po wyschnięciu. Intensywność koloru zależy od ilości nałożonych warstw. Może być stosowany samodzielnie lub jako druga warstwa na tradycyjny lakier do paznokci. Potwierdzam, że po wyschnięciu pojawia się dość przyjemny zapach w moim przypadku jest to zielone jabłuszko (kwasior aż ślinotok mam). 
Brakowało mi też jakiegoś top coatu i wybrałam sobie ten z CATRICE QUICK DRY & HIGH SHINE. Raz użyłam i muszę przyznać, że jest całkiem całkiem, jak na razie.  
NEXT ... essence stay matt lip cream, czyli po polsku matujący balsam do ust, który już dawno chciałam sobie kupić na moje usteczka, bo ostatnio mam na ich punkcie małego fioła :) Nie testowałam go jeszcze, ale zapach ... powala! wspaniały! kremowy! Wybrałam kolor 01 VELVET ROSE
A do pielęgnacji ciałka, po gorącej kąpieli PERFECTA SPA mus do ciała, wyciąg z grapefruita + kofeina, WYSZCZUPLAJĄCY oczywiście pierwszy krok do odchudzania :)
Na koniec, na przyjemne wieczorki - kąpiel+balsamy+kawka+książka, kupiłam świeczuszki zapachowe FRUIT PARADISE o zapachu śliwki. W pudełku jest 6szt., kosztują 1.99zł więc wzięłam. Zapach śliwki - boski. 
Muszę przyznać, że podoba mi się ta drogeria i na pewno będę tam zaglądała częściej. Ładnie, dobre wyeksponowanie produktów, przejrzyście, miła atmosfera i obsługa. 

Na dziś to tyle... dlaczego ja zawsze tak się rozpisuję?
papa ;)

5 komentarzy:

  1. nie martw się ja też nie wiedziałam o tej drogerii dopóki w nowym centrum w Poznaniu jej nie otworzyli .

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie mi się podoba ten zielony lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żaluję, ze nie mam dostępu do Hebe :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Zapraszam do obserwacji i odwiedzania bloga...