sobota, 9 marca 2013

Pytajcie w Super-Pharm o próbki!!!

Cześć!
Dziś będzie o moich (na poprawę humoru) zakupach kosmetycznych w S.-P...
Ze względu na to,  że kończą mi się już kosmetyki do twarzy firmy SVR, postanowiłam udać się na poszukiwania czegoś nowego. Zastanawiałam się czy kupić to samo, czy zainwestować w kosmetyki z innej firmy. W końcu zdecydowałam się na to drugie, oczywiście po bardzo długich namysłach. Panie w S.-P. pokazywały mi kilkanaście kremów, żeli, maseczek itp. W końcu stwierdziłam, że kupię te z URIAGE, bo akurat były w promocji. 



Oczywiście jak to zawsze ja, miałam tzw. "tysiąc pytań do...", milion wątpliwości, w konsekwencji czego wyszłam z dodatkowym ładunkiem!! Panie obdarowały mnie próbkami różnych kremów, żebym mogła sobie przetestować. No i tu moja rada dla Was... upominajcie się o próbki, bo te Panie mają ich mnóstwo!! Wszystkie szuflady pod regałami nie są wypchane kremami, ale większość to są próbki, setki, tysiące, które przecież trzeba wykorzystać prawda??!! Więc nie wstydźcie się, bo Panie bardzo chętnie je rozdają. 

Do mojej twarzy wybrałam żel i krem firmy URIAGE (podobno jeszcze lepiej działa niż SVR więc zobaczymy). Osobiście lubię kupować kosmetyki do pary, więc zwykle decyduję się na krem i żel z tej samej serii:
- krem HYSEAC MAT'do codziennej pielęgnacji skóry twarzy, szczególnie skóry tłustej, mieszanej i trądzikowej. Dzięki specjalnie dobranym składnikom nawilża skórę i zapewnia jej zdrowy i matowy wygląd. Lekka konsystencja kremu i bogaty skład sprawia, że dobrze się wchłania, skutecznie redukuje błyszczenie i stanowi idealną bazę pod makijaż.  Krem zawiera składniki aktywne: Wodę Termalnę Uriage, Pore-Refinyl, ekstrakt z lukrecji, glicerynę. Substancje aktywne zawarte w kremiewchłaniają nadmiar sebum, oczyszczają rozszerzone pory, redukują wielkość porów i ich widoczność;

- żel HYSEAC - żel oczyszczający, delikatny, do mycia bez mydła, odblokowuje pory, skutecznie usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Nie powoduje podrażnień i nie wysusza. Pozostawia skórę czystą, świeżą i gładką. Do skóry mieszanej i tłustej, trądzikowej. 

Poza tym dostałam próbki: 
- Emulsja matująca IWOSTIN PURITIN,
- DERMEDIC NORMACNE preparat punktowy, 
- HYSEAC A.I. soin anti-imperfections,
- próbki kremu który kupiłam URIAGE MAT',
- SIQUENS MedExpert krem przeciwko niedoskonałościom skóry.

To by było na tyle. Jeszcze raz powtarzam - proście o próbki kremów w S.-P. W kolejnym poście postaram się napisać recenzję kosmetyków do twarzy z SVR, które już wykańczam. 

PS. Czy któraś z Was testowała już jakieś kremy z tych wymienionych przeze mnie ? Napiszcie co o nich sądzicie. Chyba, że macie jakieś inne propozycje? Czekam na Wasze komentarze.

4 komentarze:

  1. To zależy które panie chętnie rozdają próbki :) czasem są dodawane do zakupów przy kasie. Jeśli chodzi o Essie i ich cenę 35zł, to bardziej opłaca sie poczekać na promocje, których w SP na Essie jest dość sporo. Essie jest również w Drogerii Hebe, jeśli masz do niej dostęp, tam cena regularna jest niższa o kilka zł - kosztuje ok. 32zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba mam SP raczej antypróbkowy, mimo że jestem stałą klientką jakoś Panie nie dzielą się tym co mają :/ chyba będę musiała bardziej agresywnie z nimi rozmawiać :D dziękuję za miłe słowa w komentarzu Pozdrawiam i zapraszam regularnie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć,
      wczoraj zostałam ja otagowana na innym blogu, a dzisiaj ja otagowałam Ciebie. zapraszam do zabawy :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale niesamowicie mnie zainteresowałaś :) Smaruj się i napisz o nich posta koniecznie :)
    Co do SP, to nigdy nie mają tych próbek , które potrzebuję, ale masz rację że trzeba się upominać, bo warto :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Zapraszam do obserwacji i odwiedzania bloga...